خرید مستقیم بالش دور گردنی


بالش دور گردنی برای سلامت مهره‌ های گردن مناسب است، مهره های گردن در انتهای ستون فقرات است، می دانیم که وزن سر روی مهره‌هاست و هنگامی‌که فرد به مدت طولانی بنشیند ماهیچه‌های گردن خسته می‌شود و قدرت خود را از دست می‌دهد و زاویه‌ی مناسب سر و گردن به هم می‌خورد و باعث می‌شود که وزن سر روی مهره‌های گردن فشار وارد کند، خرید مستقیم بالش دور گردنی را می توانید از سایت آنلاین با قیمت مناسب تر داشته باشیم.

خرید مستقیم بالش دور گردنی

نکاتی راجع به بالش گردنی در سفر

نکاتی راجع به بالش گردنی در سفر وقتی در سفر هستیم وقت زیادی از زمان ما در جاده‌ سپری می‌شود که این زمان بهترین فرصت برای استراحت و خواب حاضرین در خودرو غیر از راننده است که ما به شما پیشنهاد می کنیم اگر جزو کسانی هستید که در خودرو استراحت و خواب راحت ندارید از یک بالش گردنی مناسب استفاده کنید و یکی از نکاتی که باید هنگام انتخاب و خرید بالش حواس‌تان به آن باشد جنس آن است زیرا جنس بالش نامناسب باعث عرق کردن و عرق سوز شدن گردن می شود، پس سعی کنید بالشی را انتخاب کنید که جنس پارچه رویی آن پلاستیکی نباشد و نرم و مخملی و مناسب باشد.

بالش دور گردنی برای سلامت مهره‌های گردن که در انتهای ستون فقرات هستند بسیار مناسبند، میدانیم که بخشی از وزن سر روی مهره‌ها قرار دارد و هنگامی‌که فرد به مدت طولانی نشسته باشد ماهیچه‌های گردن خسته می‌شود و قدرت حفظ و مسئولیت خود را از دست می‌دهد که در این حالت زاویه‌ی مناسب سر و گردن به هم می‌خورد و از راستای خود خارج می‌شود و باعث می‌شود که وزن سر روی بخش‌های خاصی از مهره‌های گردن فشار وارد کند، هنگامی که سر به طرفین خم می شود که این مورد باعث گرفتگی و درد عضلات گردن خواهد شد.

بالش دور گردنی طبی از وارد آوردن فشار به مهره های گردن جلوگیری می کند و باعث می شود فرد احساس راحتی بیشتری داشته باشد، از ویژگی های بالش طبی دور گردنی باید به داشتن روکش قابل شستشو و قابلیت نداشتن گردش هوا و جلوگیری از دردهای عضلانی و آرتروز و افزایش گردش خون و قابل استفاده هنگام مسافرت اشاره کنیم که فروش خوبی در بردارد.

از مزیت ها و ویژگی های دیگر این بالش این است که دارای یک انحنا برای جای گیری مناسب گردن به صورت استاندارد در همه سایزها می باشد و ضرری برای گردن ندارد و دارای یک سوپاپ پستونکی شکل کوچک برای ورود و خروج باد است که با دهان نیز می توانید آن را باد کنید، این سوپاپ یک برگشت هوا دارد که برای عدم خروج هوای داخل بالش کاربرد زیادی دارد.

ویژگی های یک بالش دور گردنی خوب

ویژگی های یک بالش دور گردنی خوب بالش دور گردنی از آسیب های گردن و فشار به ماهیچه های آن جلوگیری و آسانی گردش خون را به دنبال دارد و جهت پیشگیری از آرتروز و مراقبت از آن هنگام مسافرت با انواع وسایل نقلیه کاربرد دارد، از این بالش می توانید هنگام نشستن روی صندلی یا مبل زمان تماشای تلویزیون، کار با کامپیوتر و کار در آشپزخانه نیز استفاده می شود، با استفاده از آن مهره های گردن در یک راستا قرار گرفته و فشار به ماهیچه های گردن نمی آید و بدلیل خاصیت فومی هوشمند سبب آسانی گردش خون و کاهش فشار به گردن و کمر می شود.

طراحی بالش دور گردنی نوزاد به این صورت است که مهره های گردن در یک سطح استاندارد قرار می گیرد و از فشار به ماهیچه های آن جلوگیری می شود و روکش دور گردنی هوشمند است و 100 درصد از جنس جیر و کتان بوده و برای تماس با انواع پوست ها مناسب است که پوست نوزاد عرق نکند و مشکل پوستی برای او بوجود نیاید، این بالش گزینه مناسبی برای کودکان می باشد.

کارتن این بالش ها ابعاد کوچکی دارد و در قسمت رویه بسته بندی تصاویری از کالا چاپ شده است که نحوه استفاده آن و راحتی محصول در زمان استفاده ابراز شده است، این محصولات دارای برند های ایرانی و خارجی معتبر می باشد که در قسمت بالای بسته بندی کاملا مشخص است، در قسمت پایین و داخل کادر آبی اندازه محصول نوشته شده است، دریچه باد آن از نوع پستونکی کوچک میباشد که براحتی با دهان یا پمپ های بادی کوچک قابل باد شدن است، برای تخلیه باد آن کافیست درپوش سوپاپ هوا را باز کرده تا هوا از داخل آن تخلیه شود.

انواع بالش گردنی از نظر سایز

انواع بالش گردنی از نظر سایز بالش گردنی از نظر سایزبندی متنوع است و برخی از آنها بادی و برخی سایز ثابتی دارند، مزیت بالش‌های بادی این است که جمع می‌شوند و آنقدر کوچکند که می‌توانید در جیب‌ یا کیف های کوچک آنها را جای دهید و تنها سختی آن فقط پر و خالی کردن باد آن است ولی حمل و نقل بالش‌های سایز ثابت ممکن است برای‌تان دست و پاگیر باشد. این بالش ها انتخاب مناسبی برای داشتن خوابی راحت هستند.

بالش های شال‌گردنی مانند یک دستمال یا شال گردن دور گردن‌تان قرار می‌گیرند و قابل انعطاف‌اند و بالش‌های گردنی تهویه دار برای کسانی که زیاد عرق می‌کنند مناسب است که از دو لایه فوم حالت‌پذیر ساخته‌ شده‌‌اند و دور گردن قرار می‌گیرند و بین این لایه‌ها منافذی برای عبور هوا وجود دارد تا عرق نکنید، قیمت این نوع گران است، بالش‌های فومی به شکل U هستند و بادی نیستند و پس از قرار گرفتن در کیف مخصوص حجم‌شان نصف می‌شود و جنس فوم شکل پذیر دارند و روکش آنها قابل شستشو است در سطح آن منافذی برای عبور هوا وجود دارد.

بالش‌های شنی با شن‌های پلاستیکی پر می‌شوند و مزیت استفاده از آنها شکل پذیری‌شان است که گردن‌ را در حالت راحتی قرار می‌دهند ولی به دلیل وجود شن‌ اندکی سنگینند، این تقسیم بندی ها برای انواع مدل بالش گردنی است.

بالش دور گردنی بادی مناسب منزل، مسافرت و اتومبیل است و از افتادگی گردن هنگام رانندگی جلوگیری می کند، همچنین مانع خستگی و خواب رفتن گردن می شود، نوع موادی که در تولید آن استفاده شده ضد تعرق است و رویه بسیار لطیفی دارد و رنگ آن نیز چرک را نشان نمی دهد، جنس بالش دور گردنی فانتزی از جیر لطیف و دورو بوده که از دو سمت به یکدیگر پرس شده اند.

عرضه مستقیم بالش دور گردنی

عرضه مستقیم بالش دور گردنی جنس روکش پشت‌گردنی از جیر و کتان و قابل تعویض و شست‌وشو است و روکشی نرمی و لطیف دارد که از حساسیت پوستی جلوگیری می‌کند و باجذب رطوبت بدن از خیس‌شدن ناشی از عرق‌کردن گردن جلوگیری می‌کند، استفاده از آن برای کسانی که مدت زیادی در حالت نشسته به سر می‌برند توصیه می‌شود، عرضه مستقیم بالش دور گردنی به شعب سراسر کشور با قیمتی مناسب صورت می گیرد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما